در حال حاضر سه پیشنهاد وجود دارد :
بیست دوم خرداد ساعت 5 میدان شهرداری (بین شهرداری تا سبزه میدان)
بیست دوم خرداد ساعت 5 دانشگاه علوم پایه
بیست دوم خرداد ساعت 5 گلسار
و پیشنهاد شما ؟
هر کدام از این مکان ها نقاط قوت و ضعفی دارند که امیدواریم با همفکری شما عزیزان به یک جمع بندی کلی برسیم و بهترین مکان و برنامه را انتخاب کنیم
همینطور اگر هر کدام از شما عزیزان طرح یا پیشنهادی برای این روز دارید در بخش نظرات وبنوشت بیان کنید
65 دیدگاه
Comments feed for this article
مِی 22, 2010 در 8:48 ب.ظ.
ناشناس
golsar az hame ja behtare chon jamiyat oonja hemayat mikonan
مِی 22, 2010 در 9:23 ب.ظ.
حمید
گلسار خوبه اما برا خیلیا دوره
دانشگاه علوم پایه خوبه چون خیلیا میان اونجا ، اما بدیش اینه که اونجا نیروهاشون رو راحت سازمان میدن ، بخاطر ورزشگاه و کلانتری 11 و مسجد فاطمیه
شهرداری هم خوبه چون شلوغه ، مرکزیت هم داره
مِی 22, 2010 در 9:28 ب.ظ.
سعید
کی بگفته گولسار حمایت کونیدی ، چهارشنبه سوری امی چاک پاره بوست هیشکی شعار ندا ای ، ترسیدی
مِی 22, 2010 در 9:55 ب.ظ.
امیر
هم گلسار هم منظریه ! مثل چهارشنبه سوری
اینا نیروهاشون انقدر کمه که به هر 2 جا نمیرسه
مِی 22, 2010 در 10:41 ب.ظ.
ایده نو
ببینید گلسار یه مکان بالاشهری به حساب میاد و منظریه یه مکان دانشجویی . اگه دانشگاه ها باز باشه منظریه گزینه خوبیه.اما رو گزینه مرکز شهر هم باید فکر کرد
مِی 22, 2010 در 11:15 ب.ظ.
سرباز أزادي
گلسار عاليه 4 شنبه سوري گلسار خوب بود.ولي دوستمون خوب گفت هم گلسار هم منظريه.
مِی 22, 2010 در 11:47 ب.ظ.
cyrusofgreat
دوستان…
به نظر من مردم رو و همین دیگه رو گیج نکنید…
همون علوم پایه برای پیدا کردن هم دیگه خیلی خوبه…
همه بیایم علوم پایه بهترین کاره…
فقط حتما بیاین…
ما رو تنها نزارید…
مِی 23, 2010 در 9:27 ق.ظ.
مریم
منظریه خوبه ولی همیشه تمام تمرکز نیروهاشون اونجا بوده
مِی 23, 2010 در 9:57 ق.ظ.
ایده نو
در صورتی که دانشگاه ها باز نباشه منظریه اصلا منطقی نیست.دوربین های زیادی هم اونجا نصبه.
مِی 23, 2010 در 12:01 ب.ظ.
ناشناس
falake gaz ta oloum paye az hame behtare
مِی 23, 2010 در 12:08 ب.ظ.
ناشناس
هومن :
تجربه تو رشت نشون داده كه علوم پايه جاي خوبي اصلا نيست.به همه پيشنهاد ميكنم رو گزينه شهرداري يا گلسار فكر كنند.
مِی 23, 2010 در 12:21 ب.ظ.
امیر
موافقم منم ، اما اونجا مسیر عبور دانشجوهاست و میتونه پشتیبانیه خوبی بشه
اما اگه یه تصمیم واحد گرفته بشه میشه اطلاع رسانی کرد و قرار رو مثلا علم الهدی گذاشت
در کل امیدوارم مجوز به راهپیمایی داده بشه اونوقت میشه با خیال راحت تو یه مسیر مشخص با صلح و آرامش
راهپیمایی کرد
مِی 23, 2010 در 12:14 ب.ظ.
امیر
بچه ها پخش اعلامیه و شعار نویسی رو از کی شروع کنیم ؟ از 15 خرداد خوبه ؟
مِی 23, 2010 در 7:34 ب.ظ.
ramtin majd
به نظر من شهرداری تا سبزه میدان مناسب ترین جاست چون قطعا شلوغه و راحت تر می شه عمل کرد . اما اگه ممکنه یه نشانی قبل از شعار هم بزارین که بتونیم به هم علامت بدیم و جمع شیم .
مِی 24, 2010 در 1:03 ق.ظ.
ناشناس
بابا گند زدید با اگهی دادنتون 22 بهمن ما رو تو شهرداری گیر انداختید مشنگها از هر 4 طرف گیرمون انداخته بودند شهر داری رو بی خیال شید که گندش در اومده راه فرار نداره
دانشگاه علوم پایه هم دیگه شده گاو پیشونی سپید همه جاش تابلو شده بهترین جا به نظر من که فکر کنم نظر همه هم باشه گلسار است
مِی 24, 2010 در 11:59 ق.ظ.
سامان
گلسار دوره عزیزم
در ضمن ورودی های محدودی داره ، مطمئن باشید همینطور که بارها این کارو کردن ، راه ورود رو میبندن
مِی 24, 2010 در 12:09 ب.ظ.
سامان
در ضمن من موافق علم الهدی هستم
همون بین سبزه میدون و شهرداری
22 بهمن فرق میکرد ….
مِی 24, 2010 در 12:28 ب.ظ.
امیر
توی 22 بهمن همه کم کاری کردیم
مگه میشه بدون اطلاع رسانی تو دنیای واقعی مردم رو به خیابون آورد ؟
اعلامیه ، دیوار نویسی و …
من به شخصه کاری نکردم واسه 22 بهمن ، اما برای خرداد دیگه نمیشه کاری نکرد
باید یه تکونی به خودمون بدیم
مخصوصا که امروز موسوی و کروبی اعلام کردن در هر صورت میان چه با مجوز چه بی مجوز !!
مِی 24, 2010 در 1:45 ب.ظ.
ناشناس
شهرداري خيلي مسيرش محدوده.اگه مزدوراشون تو سبزه ميدان با شهرداري واستن كارمون تمومه.منظريه هم كلا بي خيال شين.
مِی 24, 2010 در 2:04 ب.ظ.
ناشناس
هومن:
گلسار 2 تا مشكل داره.ساعته 5 خيلي خلوته.يك خورده دورهست.
مِی 24, 2010 در 2:11 ب.ظ.
ناشناس
هومن:
راهكار:جه اصراري هست ساعت 5 باشه؟7 ميزاريم.مهم برگزاريش هست نه ساعت.بعدش اينكه بايد تا 10 خرداد مسير مشخص بشه نه 5روز مونده.
مِی 24, 2010 در 2:12 ب.ظ.
ناشناس
هومي:
راهكار:جه اصراري هست ساعت 5 باشه؟7 ميزاريم.مهم برگزاريش هست نه ساعت.بعدش اينكه بايد تا 10 خرداد مسير مشخص بشه نه 5روز مونده.
مِی 24, 2010 در 2:14 ب.ظ.
ناشناس
درنهايت معتقدم گلسار بهترينه.فقط سريع تا اطلاع رساني بشه.
مِی 24, 2010 در 2:27 ب.ظ.
نریمان
مشکل بزرگی که علوم پایه، سبزه میدان، شهرداری دارند اینه که دوربین های زیادی تو انوجا نصب هست،
بچه نظرتون در مورد پارک شهر چیه؟!
هم دوربین نداره، هم در روش خوب هست، هم جای تغریبا شلوغیه…
مِی 24, 2010 در 2:46 ب.ظ.
حمید
پارک شهر به نظرم جای خوبی نیست برای این جور تظاهرات ها ، یه مقدار ضایست
مِی 24, 2010 در 3:51 ب.ظ.
نریمان
«یه مقدار ضایست»
از چه نظر؟
مِی 24, 2010 در 3:51 ب.ظ.
belgiran
با توجه به گفته های فوق شهرداری می تونه مناسب باشه چون به صورت خودبخودی همیشه رفت و آمد در اونجا جریان داره و مرکز شهر هم هست
مِی 24, 2010 در 3:56 ب.ظ.
belgiran
به نظر من حتی اگر در جایی دوربین کم باشه امکان فیلمبرداری رو کم نمی کنه. باید توجه داشته باشیم که برای چنین روزی نیروهای امنیتی دستبکار شدن. اگر هر چقدر افراد بیشتر باشن و امکان استتار در موقع لزوم داشته باشیم شهرداری مناسب هست
مِی 24, 2010 در 8:02 ب.ظ.
cyrusofgreat
دوستان اشتباه نکنید…
از چاله به چاه نیفتید…
همدیگه رو گیج نکنید…
همون علوم پایه خیلی خوبه…
ما قرار نیست که اونجا شعار بدیم…
اونجا فقط یار جمع می کنیم…
اتفاقا چون گاو پیشونی سفیده خوبه…
چون کسانی که اصلا از جنبش سبز اطلاع ندارند…معمولا بهترین جا رو برای اومدن علوم پایه می دونند…
پس همه با هم ساعت 5 جنب علوم پایه…
مِی 25, 2010 در 1:09 ق.ظ.
ایده نو
دوستان نظر هامون رو بدیم بعد جمع بندی رو بزاریم عهده این سایت.
من با علم الهدی موافقم . تظاهرات باید در مرکز شهر باشه تا تمام قشر های مردم رو در بر بگیره. گلسار یه مکان قشر مرفه به حساب میاد و علوم پایه هم یه مکان آکادمیک .
علم الهدی چند تا پاساژ داره از اونا میتونیم کمک بگیریم
مِی 25, 2010 در 10:06 ق.ظ.
امیر
دقیقا
مِی 25, 2010 در 2:00 ق.ظ.
gh0rtex
bayad baraye az 22-30 khordad barname bechinim na faghat 22 khordad.
مِی 25, 2010 در 9:55 ق.ظ.
امیر
همینطوره اگه اولیش موفقیت آمیز باشه ، 25 ، 30 با روحیه بیشتر میایم
فقط باید واقع بین باشیم
باید شعارهامون و رفتارمون کاملا کنترل شده باشه
من پیشنهاد میکنم هچ شعاری که مرگ توش باشه ندیم
نگیم مرگ بر کی !
بگیم درود بر فلانی
بگیم چی میخوایم
مِی 25, 2010 در 1:40 ب.ظ.
جابر
اگر بين اين سه گزينه رو بخوام انتخاب كنم از اونجايي كه علوم پايه به محلهاي سازمان دهي نيروها خيلي نزديكه حذفش مي كنم.(پايگاه بسيج منظريه،پايگاه پارك شهر، پايگاه شهيد رنجبر بلوار لاكان و اينكه به كمربندي نزديكه)
گلسار هم جاي خوبيه اما دوربين هاي مدار بسته زياد و دور بودن از دسترسي خيلي از مردم كه مي خوان از شهرستانها بيان امكان استفاده ازش رو كم مي كنه.
ولي شهرداري و خيابان هاي اطرافش از اونجايي كه هر اتفاقي توش بيافته تمام گيلان ازش با خبر مي شن و شلوغي اون منطقه يه امتياز مثبت براي ماست انتخاب شهرداري تا سبزه ميدان منطقي تر بنظر مياد.
مِی 25, 2010 در 5:33 ب.ظ.
ناشناس
بابا چرا همش داریم جر و بحث میکنید ما از 4 شنبه سوری یه درس گرفتیم پراکندگی دیدید اگر پراکندگی باشه اونها نمیتونند کاری کنند حالا چه اسراری همه یه جا جمه شید روزی که ما بتونیم 3500 نفرو بیاریم تو خیابون مرکز شهر رو مال خودمون میکنیم بابا اینها 22 بهمن از تعداد تماشاگرهای یه بازی پگاه کمتر تماشاگر اورده بودند
مِی 25, 2010 در 7:34 ب.ظ.
cyrusofgreat
من فکر می کنم بیشتر بچه ها با شهرداری موافق باشن…
هر چند من مخالفم…ولی خودم رو فدای جمع می کنم…
پس ساعت 5 جلوی ساعت شهرداری-22 خرداد…
فقط همتون بیاین…هرکس هم که دارید بیارین…
و اگه بیشتر ما لباس های سبز و یا خانوم ها روپوش سبز بپوشیم…بهتر می تونیم همدیگه رو پیدا کنیم.
لطفا دیگه زیاد کش ندیم بهتره…
از مدیریت وبلاگ می خوام که حرف آخر رو بزنه و همه رو راحت کنه…
مِی 25, 2010 در 8:50 ب.ظ.
نریمان
ظاهرا همه با شهرداری موافق هستند،
پس ساعت 5 می بینمتون…
مِی 25, 2010 در 10:02 ب.ظ.
نشريه رسا شماره سوم
درود بر دوستان گيلاني بحثهاي خوبي شده
اميدوارم در تهران تنها نمونيم
مِی 25, 2010 در 11:24 ب.ظ.
ایده نو
جابر: پایگاه شهید خجسته نه رنجبر.پیمان رنجبر رییس دارو دسته بسیجیاست که رنگ جبهه رو ندیده اما همه حاجی صداش میکنن .پیش مردم فیلم میاد میگه من شیمیایی هستم . در صورتی که سنی نداره
اینو حتما انعکاس بدید:
http://www.google.com/reader/item/tag:google.com,2005:reader/item/d3b9ed9598dfd249
مِی 26, 2010 در 1:33 ب.ظ.
ناشناس
shahrdari eshtebshe mahze.hichkas khabardar nemishe.mage in weblog cheghadr nofuz dare?
hamoon olum paie ya falake gaz khobe.chon bachehaye daneshgah gilan mian oonja
مِی 26, 2010 در 4:02 ب.ظ.
cyrusofgreat
منم گفتم که علوم پایه خیلی بهتره…
مدیر وبلاگ مسیر معین رو مشخص کن لطفا…تا همه تابع اون باشن.
مِی 26, 2010 در 4:50 ب.ظ.
امیر
حتی اگه عده ای شهرداری برن و عده ای خبر نداشته باشن علوم پایه برن بازم ضرر نکردیم
سردرگمی و 2 دستگی اونها از همچی مهمتره و سازماندهی اونها رو بهم میزنه
مِی 27, 2010 در 11:49 ق.ظ.
ناشناس
بهتر نیست هر چی زودتر جمع بندی کنیم دوستان دیگه سعی کنیم بحث و جمع کنیم بهتره
مِی 27, 2010 در 12:24 ب.ظ.
ناشناس
الان برای جمع بندی زوده..عجله نکنیم
مِی 27, 2010 در 12:30 ب.ظ.
میریار گیلانی
دوستان عزیز، در حال بررسی بعضی جزئیات و جمع بندی هستیم
نتیجه در یکی دو روز آینده اعلام میشه
البته در بعضی بخشها نیازمند کمک جدی هستیم
مثل طراحی پوستر
اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی
تنظیم و نوشتن پیشنویس شبنامه هایی که قراره پخش بشه
و ….
با تشکر از همگی بابت ارسال نظرات ارزشمندتون
مِی 27, 2010 در 3:04 ب.ظ.
cyrusofgreat
مدیر محترم وبلاگ از شما ممنون که پاسخ دادین…
شما جا و ساعت رو اعلام کنید…
خود من تویه شبکه های اجتماعی و غیره تبلیغ میکنم.
با سپاس
مِی 28, 2010 در 9:08 ب.ظ.
سرباز آزادی
آقا خودتون رو گیج نکین شهرداری که جای تظاهرات نیست.همون پراکندگی توی گلسار و منظریه عالیه.شهداری هم در روی بدردبخور نداره هم مرکزه شهره.22 بهمن یادتون نیست؟از 4 شنبه سوری یاد بگیرین که پراکنده گی جواب داد.
مِی 31, 2010 در 2:59 ب.ظ.
نریمان
عزیز من چه ربطی به 22 بهمن داره؟
روز 22 بهمن کل بسیجی ها رو اونجا جمع کرده بودند اما آیا به نظر شما منطقیه که در روز 22 خرداد مثلا 1000 تا بسیجی رو بزارن اونجا؟!
مِی 28, 2010 در 11:10 ب.ظ.
gh0rtex
راست میگه به نظر من هم باید مثل 4 شنبه سوری برگزار کنیم.
مِی 29, 2010 در 12:09 ق.ظ.
حمید
هرکسی باید به 10 تا 20 نفر اطلاع بده
این دنیای مجازی رو ول کنید
بریم تو دنیای واقعی فعالیت کنیم
قرار هر جا اعلام شد توسط وبلاگ همه میریم ، اما اگه متفرق کردن ما رو تو گروه های کوچیکتر تظاهرات پراکنده کنیم و فیلم بگیریم
مِی 29, 2010 در 8:37 ق.ظ.
دختر رشتی
آقا زودتر تکلیف ما رو معلوم کنین من می خوام پوستر درست کنم و شبنامه. تو بالاترین هم باید انعکاس بدم.
مِی 29, 2010 در 10:37 ق.ظ.
امیر
فعلا برای اعلام مکان یکم زوده بچه ها عجله نکنید
من امشب شاید رفتم دیوار نویسی ، اگه رفتم عکس میگیرم برای وبلاگ میفرستم
مِی 29, 2010 در 1:05 ب.ظ.
cyrusofgreat
«آقا زودتر تکلیف ما رو معلوم کنین من می خوام پوستر درست کنم و شبنامه. تو بالاترین هم باید انعکاس بدم.»
منم با ایشون موافقم…
و همچنین برای مکان با علوم پایه موافقم.
مِی 29, 2010 در 9:50 ب.ظ.
سرباز آزادی
امید وارم مدیر وبلاگ درست تصمیم بگیره.با عقل نه با کامنت.
مِی 30, 2010 در 11:11 ق.ظ.
ناشناس
بايد خارج از دنياي مجازي اطلاع رساني بشه
مِی 31, 2010 در 1:55 ب.ظ.
cyrusofgreat
جناب مدیر وبلاگ ما همچنان منتظر اعلام شما هستیم…
در ضمن بچه فراموش نکنید که اون روز که دارین میاین پیراهن و کلا لباس های سبز بپوشین…تا همدیگه رو بهتر پیدا کنیم.
دختر خانومها هم اگه لاک سبز و یا روپوش سبز بپوشند ممنون میشیم.
مِی 31, 2010 در 2:52 ب.ظ.
مقدم
از اين 3 گزينه گلسار قابا قبول تره
مِی 31, 2010 در 8:04 ب.ظ.
بهامین
«از اين 3 گزينه گلسار قابا قبول تره»
خواهش می کنم تفرقه نندازید دوست عزیز…
بیشتر ما علوم پایه رو قبول داریم.
البته نظر شما هم بهش احترام می زاریم.
ولی در نهایت هر آنچه که جمع بگن.
از مدیر وبلاگ هم خواهش می کنم هر چه زودتر مسیر را اعلام کند تا ما اطلاع رسانی کنیم.
شهرستان های دیگه از ما جلو زدند.
مِی 31, 2010 در 8:52 ب.ظ.
سرباز آزادی
تو تهران مسیر ها مشخص شد .تو رشت نمی خواید یه تصمیم بگیرید؟.باید با حداکثر توان اطلاع رسانی کرد.
مِی 31, 2010 در 10:13 ب.ظ.
مقدم
مهم اينه كه يك مسير براي 22 خرداد تعيين بشه. حالا نظر اكثريت هر چه باشه همه قبول مي كنند.
جون 1, 2010 در 9:54 ق.ظ.
سبزینه
به نظر من یکی از بهترین روش های انتقال اطلاعات زمانی که اینترنت قطع یا سرعت آن پایین هست بلتوث هستش به راحتی می توان با بلوتوث های لب تاپ یا گوشی تا برد 20 متر را پوشش داد یا با بلوتوث های که برای کامپیوتر شخصی می باشد تا برد 50 متر را پوشش داد .
برای اطلاع رسانی باید اول از آشنا های مورد اطمینان و آن ها نیز به آشنایانشان اطلاع بدهند .می توان با تکثیر سی دی یا پخش شب نامه یا اطلاع رسانی شدید در اینترنت و شبکه های اجتماعی این کار را کرد البته یادتون باشه با نرو رایت نکنید چون اطلاعات سخت افزاری سیستم مانند شماره سزیال سخت افزاری سیستم را رو سی دی رایت میکنه و اگر بخوان رد یابی کنند می تونن رد یابی کنند .
جون 1, 2010 در 11:05 ق.ظ.
ازادي
علوم پايه خيلي سخت در روز دانشجو و13ابان اين مسير جواب نداد ود روز چهارشنبه سوري مسيرها چون پراكندهبود جواب داد
جون 2, 2010 در 12:15 ق.ظ.
ناشناس
aghaaaa manzarie baaz nashe eyne 26e khordaade parsaal ke hame a ham jodaaaa shodim badesham hamo gom kardim … be nazare man golsar behtare , zoodtar etela rasaani konid lotfan , sabz baaashid
جون 6, 2010 در 10:51 ب.ظ.
سیما
در علوم پایه راحت شناسایی میشیم، راحت چوب میخوریم و راحت دستگیر میشیم
بهترین جا شهرداری هست. یک پیاده روی آرام که از اول بدون شعار شروع بشه و وقتی جمعیت به اندازه کافی رسید، شروع کنیم به شعار دادن
در ضمن خوبی شهرداری اینه که پیام جنبش به بچه های روستایی، بازاری ها و اهالی شهرستانهای گیلان هم میرسه. چون معمولا برای کارهاشون به مرکز شهر می آیند
گلسار هیچ وقت مرکزیت سیاسی در شهر نداشته. منحرف کردن مردم به سمت گلسار کار دولت هست تا کنترل مرکز شهر رو از دست نده
بهترین جا مرکز شهر، شهرداری و سبزه میدانه. اگر بهمون گیر دادند، میتونیم بگیم برای خرید اومدیم
جون 10, 2010 در 10:26 ب.ظ.
sarbaz sabz
hala ke musavi va karubi rahpeimai ro laghv kardan chikar konim berim ia na?barname chi hast baiad be in ham fekr konim bacheha vaght nadarim nazar bedin